کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    آسفالت های حفاظتی سطحی جهت ایجاد لایه روسازی سطح راه : آسفالت های سطحی تک لایه ای یا چند لایه ای نیز از انواع آسفالت های حفاظتی می باشند. در آسفالت سطحی تک لایه ای، قیر امولسیونی را بر روی سطح راه پاشیده، بلافاصله قشر نازکی از مصالح سنگی تقریباً یک اندازه بر روی آن پخش و غلتک زده می شود. برای آسفالت سطحی چند لایه ای، این عمل دو یا سه بار تکرار می گردد و در هر مرحله اندازه مصالح سنگی کوچکتر می شود بگونه ای که حداکثر اندازه مصالح سنگی در هر مرحله، حدوداً نصف اندازه مصالح سنگی مرحله پیشین است. ضخامت آسفالت سطحی تقریباً برابر حداکثر اندازه ذرات مصالح سنگی مصرفی در اولین لایه می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    11 تير 1400 - 11:50
    بازدید : 206

    نحوه عملکرد عایق بندی صوتی دیوار خشک توسط بهترین عایق : اصل مهمی که در عملکرد عایق صوتی بسیار تاثیر دارد این است که این مواد باید به صورت لایه ها یا پارت های جدا جدا در کنار یکدیگر قرار گیرند. ترکیب این مواد و داشتن تنها یک لایه بسیار اشتباه است. صدا به صورت مرتعش و لرزاننده منتقل می گردد. برای جلوگیری از نفوذ صدا باید از این ارتعاش جلوگیری کرد و دلیل اینکه تاکید می گردد که متریال متفاوت در عایق صوتی نباید  ترکیب گردد و به باید به صورت لایه ای در کنار یکدیگر قرار گیرد این است. پس عایق صدا باید از چندین نوع متریال با ساختاری متفاوت تولید گردد و نباید این متریال با یکدیگر ترکیب گردد.

     
    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    7 تير 1400 - 12:25
    بازدید : 232

    بهترین روش های درزگیری خمیری مخصوص بند کشی سطوح : خمیر درزگیر و بندکشی برای درزگیری، آب بندی و بندکشی سرویس های بهداشتی، سینک ظرفشویی، کاشی، سنگ، موزاییک، سرامیک، حمام، استفاده سونا و جکوزی، استخر، آشپزخانه، تراس، بندکشی های تخریب شده، ورودی و خروجی لوله آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. خمیر درزگیر و بندکشی از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و برای  آب بندی و بندکشی انواع سطوح مناسب می باشد. این خمیر در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم است. در شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است. در برابر UV خورشید مقاوم می باشد. قابل اشتعال نمی باشد. در برابر فشار مقاوم بوده و به راحتی قابل استفاده می باشد. در برابر شوینده ها، اسیدها و مواد شیمیائی مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    6 تير 1400 - 11:15
    بازدید : 233

    کاربرد ها و مزایای عایق سفید پشت بام در صنعت ساختمان سازی : یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها به چشم می خورد، مشکل نم و رطوبت می باشد که در بعضی مواقع خسارات جبران ناپذیری را به سازه ها و ساختمان وارد می نماید و یکی از راهکارهای مقابله با آن عایق کاری رطوبتی می باشد. عایق های رطوبتی در انواع سطوح به کار رفته و با کارکرد ویژه ای که از آن برخوردار می باشند، می توانند انواع محیط ها را در برابر نم و یا هرگونه خرابی ناشی از آن محافظت نمایند و در نتیجه به سالم ماندن سطوح در برابر انواع عوامل خارجی که ممکن است در ظاهر یا کیفیت آن ها تاثیر بگذارد، منجر شوند. گفتنی است که این عایق ها که به شکل چسب آب بندی پشت بام ظاهر می شوند، در برابر ایزوگام که از نسل قدیمی تر عایق به شمار می رود، از مزایای بیشتری برخوردار بوده و به طور کلی مفید به نظر می رسند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    3 تير 1400 - 10:41
    بازدید : 295

    خرید چسب آب بند کننده استخر جهت ایزولاسیون و آب بندی : چسب آب بند کننده استخر محصولی جدید جهت ایزولاسیون، عایق رطوبتی، آب بندی و مقاوم سازی مخازن، استخرها، سونا و جکوزی، پشت بام، سرویس های بهداشتی، آبنما، نماهای بارانگیر، چاله آسانسور، انواع سقف (سقف های سیمانی، سنگی، آجری، سفالی، ایرانیت سیمانی و .. )، محوطه سازی، ساخت و آب بندی انواع بلوک، جداول و موزاییک و تمامی سازه ها می باشد. چسب آب بند کننده استخر مقاوم در برابر آب، رطوبت، عوامل جوی و UV خورشیدی می باشد.چسب آب بند کننده استخر بهترین جایگزین برای مواد نفتی، قیر و گونی، ایزوگام و پوشش های قدیمی، در آب بندی استخر های پرورش ماهی کاربرد دارد.استفاده چسب آب بند کننده استخر در سازه ها ضمن صرفه اقتصادی، باعث ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر سازه می گردد. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    2 تير 1400 - 9:14
    بازدید : 318

    روش عایق کاری دیوارها از داخل ساختمان توسط پشم سنگ : دیوارهای ساختمان را می توان هم از داخل و هم از خارج عایق کاری کرد. در عایق کاری دیوارها از خارج، دیوارهای ساختمان نیز به همراه ساختمان گرم می شوند، در این حالت اینرسی حرارتی ساختمان افزایش می یابد و در مواقعی که محیط داخلی ساختمان سرد شود، گرمای دیوارها، محیط داخل ساختمان را گرم می کند که این باعث ثبات گرمایی ساختمان می شود. از این روش عایق کاری بیشتر برای ساختمان هایی استفاده می شود که کاربری دائمی دارند مانند ساختمان های مسکونی. در این روش تغییرات دمای داخل تاثیر کمی از تغییرات دمای خارج ساختمان می پذیرد و آسایش حرارتی ساختمان افزایش می یابد .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    1 تير 1400 - 11:41
    بازدید : 270

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2